Stál si pri zrode BlackPitt. Ako si na to spomínaš?
Deväťdesiate roky boli neopakovateľné čo sa týka atmosféry v spoločnosti. Po rokoch za „oponou“ prichádzali nové myšlienky, názory a trendy. Ak sa nemýlim, na Slovensku bol BlackPitt prvá značka, ktorá prišla s nápadom robiť vlastnú kolekciu autorských motívov. Idea nebola moja, ale mal som to šťastie, že som sa ocitol v blízkosti štyroch bláznov, ktorí nápad aj zrealizovali. Boli sme plní nadšenia a očakávaní.


Čo pre teba znamená BlackPitt?
Pre mňa osobne – dieťa, ktoré vyrástlo, dospelo a teraz sa vydáva na nové dobrodružstvo.


Kedysi si povedal, že BlackPitt bol obchod s nonkonformným tovarom. Čo bol tvoj favorit?
Bez ohľadu na množstvo tovaru bol vždy jednotkou BlackPitt wear.


Pred pár rokmi si BlackPitt posunul inému majiteľovi a teraz ste ho s Pyppom zobrali späť, prečo?
Treba odlišovať BlackPitt značku a BlackPitt shop. Po rokoch venovania sa obchodu som jednoducho vyhorel a cítil potrebu vyskúšať si niečo nové. Teraz sme sa rozhodli zachrániť značku samotnú, kedy sa už budeme venovať iba jej a nemať klasický kamenný obchod s všemožným tovarom…


Čo očakávaš od Reštartu?
Prevláda viac zvedavosť ako očakávania.


Aké sú ambície BlackPitt?
Zachovať si vlastnú tvár a ponúknuť ľuďom alternatívu.


Stavili ste na mikiny a tričká, ktorý dizajn za celú éru bol tvoj najobľúbenejší?
Bavili ma najmä rôzne modifikácie samotného loga.